woensdag 30 september 2020

Black Panther

Ik ben een echte fan van de films over de superhelden van Marvel. Heel vaak ging ik naar de bioscoop om ze te bekijken.

De film ‘Black Panther’ heb ik zondagmiddag gezien via een streamingdienst.

Een geweldige film, een geweldige held.

Black Panther’is een film uit 2018

Het verhaal gaat in het kort over T’Challa die na dat zijn vader de koning van Wakanda is gestorven terugkeert naar huis om zijn rechtmatige plek als koning in te nemen. Door een heftig conflict met een oude vijand wordt zijn moed en kracht op de proef gesteld.Niet alleen het lot van Wakanda maar ook de rest van de wereld komt in gevaar. Je snapt het al, het is een echte superheld en hij gaat de strijd aan.

De acteurs die in deze film spelen vullen elkaar heel goed aan.

De hoofdrol in de film wordt gespeeld door Chadwick Boseman.Hij is op 28 augustus van dit jaar overleden aan kanker. Door mijn bewondering voor deze acteur, kwamen er best wel wat emoties los.

Ik vertel verder niet teveel over de film. Zelf kijken is het mooiste.

 

28 opmerkingen:

  1. ja dat is een idee, ik ga dat misschien wel doen Hilly, als ik meer tijd heb :-) ben nu te druk met andere dingen :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien heb je nog eens tijd:)

      Ik ben ook druk met van alles, af en toe gun ik mezelf een film:)

      Geniet van alles Dien.

      Liefs,
      Hilly

      Verwijderen
  2. Dag Hilly,

    jaaa... lekker naar de film.
    Ik ben niet van de horror of geweld maar dit zou wel eens een goeie aanrader kunnen zijn.
    Ik ga 'm in mijn filmmaopje stoppen...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Marlou,

      Misschien vind je het een leuke film.
      Je kunt ook eerst de trailer gaan kijken:)

      Groetjes.

      Verwijderen
  3. It is a great movie. So sad about Boseman’s death.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Christine.

      He is a great actor that we will miss.

      Verwijderen
  4. 'k Kijk (bijna) geen films, Hilly, ook geen tv.
    Lie(f)s.
    @Kreeg mailtje van dit logje, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Lies dat het nu voor elkaar is met de e-mail.

      Ik heb veel bezigheden, maar als het lukt kijk ik graag een film.

      Lieve groet,
      Hilly

      Verwijderen
  5. Voor een goede film ga ik wel zitten, maar ben vaak te onrustig om het te volgen. Hans

    @ De Ark is ook een meesterstuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan Hans, als de film me boeid net als een boek kan ik er rustig voor zitten.

      @ zou hem graag eens bekijken.

      Verwijderen
  6. Ik ben ook een fan van de films. Ik kan ze ook gerust meerdere keren zien. HEel triest van Chadwick. Zo jong.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ook een fan bent.
      Ja, heel triest dat Chadwick zo jong is gestorven.

      Verwijderen
  7. heerlijk om zo te genieten van je favoriete films


    liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een film kijken dat is ook wat ik zo af en toe doet maar dan een andere genre uit mijn grote dvd verzameling en daar zit van alles bij. Maar niet die jij graag kijkt maar voor de liefhebbers heb je goede reclame gemaakt ervoor. Wens je mooie nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk een film kijken Tine.

      Ook jij een fijne week.

      Groet,
      Hilly

      Verwijderen
  9. Thank you for the suggestion, I might have a look at it.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De poster is alvast prachtig! Mijn jongste zoon is ook dol op Marvel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha nog een fan van Marvels helden:)

      Voor elke leetijd:)

      Dankjewel Nicole.

      Verwijderen
  11. Liebe Hilly,
    danke, ein wunderbarer Vorschlag für die langen Abende, die nun kommen werden.
    Schöne Zeit und liebe Grüße
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Dankeschön,

      Ich hoffe, Sie werden den Film genießen.

      Liebe Grüße und schöne Herbstzeit,
      Hilly

      Verwijderen
  12. Deze ken ik niet. Ben er wel benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ich mag die Helden aus dem Marvel Universum auch, und habe auch diesen Film, damals im Kino, gesehen. Aber ich fand ihn eher schwach.
    Ich wünsche Dir noch eine schöne Woche.

    Viele liebe Grüße
    Wolfgang

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danke Wolfgang.

      Ich fand diesen Film von Marvel so schön.

      Der Geschmack kann anders sein :)

      Viele Grüße und eine schöne Herbstzeit,
      Hilly

      Verwijderen
  14. Hi Hilly,
    Even though someone else won my little give away, I would like to send you something if you will give me your address. I am doing this with all the people who entered, as only 11 did. Hope you are enjoying autumn. It has been gorgeous with a recent change to cold windy and wet. Warmly, Tammie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Tammie.

      I hope you have a nice fall time too.

      Greetings,
      Hilly

      Verwijderen